دسته‌بندی نشده

آیا لوازم آرایشی ارزان بی کیفیت هستند ؟

لوازم آرایشی ارزان و با کیفیت

شعاری کاملا بی اساس که توسط افرادی که یا محصولات گران دارند و یا همین محصولات ارزان قیمت را با مبالغ بالا می فروشند. در واقع این اصل کاملا اشتباه است و هیچ تضمینی نیست که لوازم آرایشی گران نیز بی کیفیت نباشند و در واقع کیفیت و قیمت دو مقوله کاملا جدا از هم هستند. ارتباط آنها با هم انکار نمی شود. اما همیشه صادق نیست و بسیار زیادند برند هایی که انواع لوازم آرایشی ارزان تولید می کنند، اما آنها را با کیفیتی بالا روانه بازار می ساند و بسیارند فروشنده هایی که برای به جیب زدن سودی بیشتر لوازم آرایشی بی کیفیت را با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند.

دلایل ارزان بودن برخی از لوازم آرایشی

در واقع برخی از برند ها ذاتا قیمت بالایی دارند. به عنوان مثال لوازم آرایشی برند هایی همانند دیور بسیار گران قیمت هستند، به صورتی که برخی از رژ لب های این برند قیمتی حدود 30 دلار و حتی بیشتر نیز دارند. این در حالی است که برند هایی همانند گلدن رز، بسیار ارزان قیمت تر می باشند و در مقابل برند هایی هم هستند که به دلیل اینکه بازار هدفشان ایران است و قدرت مردم پایین تر می باشد، با قیمت ارزان تری نیز عرضه می شوند. همانند لوازم آرایشی بارین بیوتی و کویین لایف.

یکی یگر از دلایل گران تر بودن قیمت برخی از لوازم آرایشی نیز صرفا فروشنده محصول می باشد. ممکن است هزینه های جاری یک فروشگاه نسبت به فروشگاهی دیگر بیشتر باشد و به همین دلیل این امر منجر به گران قیمت تر فروختن محصولاتش شود و یا ممکن است فروشگاهی فروش پایین داشته باشد و مجبور به افزودن درصد سودی بیشتر برای جبران کمی درامد شود و همچنین این احتمال نیز وجود دارد که هیچ کدام از این ها وجود نداشته باشند، اما برخی از فروشنده های انتظار سود بیشتری از محصولات داشته باشند.

به عنوان مثال محصولات بیوآکوا به صورت کلی ارزان قیمت هستند. در مقابل کیفیت بسیار بالایی دارند. اما به دلیل محبوبیت زیاد و البته فروش بالا با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. به عنوان مثال یک کرم شیر گاو ایمیجز در برخی از فروشگاه ها تا 5 برابر نیز بیشتر از مبلغی که ما در کویین لایف برای آن در نظر گرفته ایم به فروش می رسد.

خرید لوازم آرایشی ارزان و با کیفیت از کویین لایف

کویین لایف هم یک برند لوازم آرایشی با کیفیت و ارزان قیمت است و هم یک فروشگاه برای خرید عمده ارزان انواع لوازم آرایشی محبوب و معروف در بازار نیز می باشد. قیمت ها در فروشگاه اینترنتی کویین لایف بسیار ارزان می باشند، محصولات با تخفیف پلکانی به فروش می رسند و در صورتی که شما تعداد بیشتری از یک محصول انتخاب کنید، با قیمت کمتری نیز قادر به خرید آن خواهید بود. در واقع دلیل ارزان بودن لوازم آرایشی در کویین لایف، فروش عمده می باشد و قیمت های واقعی این محصولات در فروشگاه های دیگر گاها تا 5 برابر نیز بیشتر است و این اختلاف قیمت به دلیل اصل و یا تقلبی بودن نیست.

برخی از برند های لوازم آرایشی ارزان قیمت

حال که شما نیز به این باور رسیده اید که ارزان بودن، دلیل بی کیفیت بودن نیست و می خواهید برند هایی که محصولاتشان را با قیمت مناسب تری نسبت به رقبای موجودشان در بازار عرضه می کنند، بشناسید. ادامه این مطلب را نیز با ما همراه باشید.

بارین بیوتی

یکی از برند هایی که کشور مبدا تولید کننده آن ایران است، بسیاری از محصولاتش در ایران تولید می شوند و در چین نیز ثبت شده است و برخی از محصولاتش را نیز در چین تولید می کند. قیمت لوازم آرایشی ساخت برند بارین بیوتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و در کنار این موضوع، کیفیت آن ها نیز بسیار بسیار بالا است. تقریبا هر فردی که یک بار از محصولات بارین بیوتی استفاده کرده، به مشتری ثابت این برند تبدیل شده و از کیفیت آنها راضی بوده است.

کویین لایف

کویین لایف برند اختصاصی مجموعه آرایش هیوا است. این برند در ایران ثبت قانونی است و در واقع کشور مبدا آن نیز ایران می باشد. تولید محصولات کویین لایف از سال 2010 شروع شده و در سال 2023 به اوج خود رسیده است، قیمت لوازم آرایشی برند کویین لایف در حال حاضر بسیار ارزان می باشد و دلیل آن نیز تنها و تنها جدید بودن برند و شناساندن آن به مشتریان می باشد. کیفیت محصولات و لوازم آرایشی برند کویین لایف همانند برند هایی هم تراز و هم هدف مثل بارین بیوتی، بالا است و با قیمتی ارزان عرضه می شوند.

بیوآکوا

این برند در واقع تولید کننده لوازم آرایشی نیست و فعالیت خود را با ساخت محصولات مراقبتی پوستی شروع کرد و به دلیل کیفیت بالای محصولات به سرعت محبوب شد، امروزه به دلیل محبوبیت بسیار زیاد، بیوآکوا لوازم آرایشی نیز تولید می کند. از مزیت های این برند باید به ارزان باقی ماندن حتی در این شرایطی که درخواست برای محصولاتشان بسیار زیاد است اشاره نمود.

سخن آخر

سه برندی که در پاراگراف های قبلی به شما معرفی کردیم، محصولات، لوازم آرایشی و مراقبتی پوستی بسیار ارزان قیمت و با کیفیتی تولید می کنند و تقریبا هر وسیله ای که شما نیاز داشته باشید را دارند. اگر شما هم برندی را می شناسید که لوازم آرایشی ارزان قیمت دارد و کیفیت آنها نیز بالا است، در قسمت نظرات برای ما و بقیه خواننده ها اسم برند را بنوسید و همچنین اگر تجربه ای در رابطه با استفاده از این محصولات دارید نیز در قسمت نظرات برای سایر مصرف کنندگان و علاقه مندان، تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *