دسته‌بندی نشده

وب سایت های معتبر فروشگاهی برای خرید لوازم آرایشی

بهترین وبسایت لوازم آرایشی در ایران

می دانید که ارزش بازار لوازم آرایشی در ایران بالغ بر 4 میلیارد دلار است و این رقع بسیار زیاد یعنی استفاده از این محصولات بسیار زیاد شده و همواره همه به دنبال خرید لوازم آرایشی هستند. اما آیا فروشگاه خوبی هم برای خرید وجود دارد ؟ در این مقاله از فروشگاه اینترنتی کویین لایف با ما همراه باشید تا شما را با بهترین و معتبر ترین وب سایت های فروشگاه آنلاین مبتنی بر وب سایت در ایران که امکان خرید انواع لوازم آرایشی از آنها وجود دارد را به شما معرفی کنیم.

چرا باید وب سایت های فروشگاه لوازم آرایشی را بشناسید ؟

این روز ها همه فروش آنلاین انجام می دهند و همه هم به دنبال خرید آنلاین هستند. اما آیا همه فروشگاه ها به نحوی فعالیت می کنند که خرید محصول از آنها ارزشمند باشد ؟ مطمئنا خیر! با توجه به اینکه با افزایش روز افزون فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی و وب سایت های عرضه محصولات مختلفی بهداشتی، مراقبتی و میکاپ روبرو هستیم، نیاز است که افراد فروشگاه هایی که اعتبار لازم برای ارسال دقیق، صحیح و به موقع محصولات را داشته باشند، بشناسند. به همین دلیل است که ما در ادامه 20 مورد از بهترین فروشگاه ها را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های لازم برای معتبر بودن وب سایت لوزم آرایشی

با اینکه در ادامه ما وب سایت هایی که به نوعی بهترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی هستند را به شما معرفی خواهیم کرد، اما ممکن است محصولی که شما می خواهید در هیچ کدام از این فروشگاه ها موجود نباشد، بنابراین، بهتر است که ویژگی های لازم برای معتبر بودن فروشگاه را بدانید :

  • قبل از هر چیزی وب سایت مورد نظر باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد، یعنی مورد تایید وزارت صنعت و معدن باشد و در صورت بروز مشکل، قابل پیگری باشد.
  • مورد بعدی که در انتخاب وب سایت معتبر لوازم آرایشی مهم است، این است که تنوع محصول داشته باشد و صرفا چندین محصول خاص نباشد. معمولا وبسایت هایی که تنوع محصول دارند اعتبار بیشتری هم دارند.
  • توضیحات لازم در رابطه با محصولاتش ارائه داده باشد. وب سایت های معتبر برای معرفی محصولات خود وقت می گذارند و توضیحات لازم را ارائه می دهند، تا مشتری با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.
  • نظرات مشتریان قبلی در رابطه با این وب سایت، مثبت باشد.
  • پروفایل های شبکه اجتماعی مختلف این وب سایت قابل پیگی باشند.

1 – فروشگاه اینترنتی خانومی

مطمئنا یکی از وبسایت های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی، با بیش از 20 هزار محصول از 1000 برند مختلف ایرانی و خارجی و گل سر سبد فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی در ایران، خانومی است، وب سایتی که در در سال 93 راه اندازی شده است و به تلاش و کوشش فراوان در طی 10 سال فعالیت تا امروز یعنی سال 1403 و زمان نوشتن این مقاله، همچنان برترین فروشگاه لوازم آرایشی در ایران است.

خانومی

2 – وب سایت معتبر مدیاژ

دومین فروشگاهی که معمولا همه خانم ها برای یک بار هم که شده، یکی از صفحات آن را دیده اند و بسیاری از آن خریدری دلنشین داشته اند. فروشگاه اینترنتی مدیاژ است، مدیاژ از خانومی جدید تر است و مبدا شروع فعالیت آن به کمتر از 5 سال باز می گردد و برای بسیاری عجیب است که چگونه در این مدت زمان کوتاه، این همه رقیب را پشت سر گذاشته و به این حد از موفقیت رسیده است. در حال حاضر مدیاژ تنوع بسیار بالایی از انواع لوازم آرایشی محبوب و معروف خارجی و ایرانی در بازار را عرضه می کند.

مدیاژ

3 – فروشگاه اینترنتی بانه گالری

بانه گالری آغاز ورود مجموعه آرایشی هیوا به دنیای فروش اینترنتی در اواخر سال 1399 بود. با اینکه چالش های موجود در مسیر رشد بانه گالری بسیار زیاد بوده اند، اما امروزه، این فروشگاه به یکی از ارزان ترین وب سایت های معتبر در زمانه عرضه لوازم آرایشی خارجی تبدیل شده است. لازم به ذکر است که قیمت ها و تازگی محصولات در فروشگاه اینترنتی بانه گالری به نحوی است که بسیاری از فروشگاه های دیگر با همان قیمت ها از بانه گالری، خرید عمده انجام می دهند. این آغازی بود برای استارت فروشگاه اینترنتی کویین لایف در سال 1402

بانه گالری

4 – فروشگاه اینترنتی کاج شاپ

بسیاری معتقدند که برای رشد و پیشرفت حتما باید در شهر هایی همانند تهران فعالت داشت، اما اینگونه نیست، مثال نقصی برای این موضوع هم، فروشگاه اینترنتی کاج شاپ می باشد، فروشگاهی بسیار معتبر، بسیار عالی و بسیار ایده آل برای خرید لوازم آرایشی توسط بسیاری از خانم ها که باز فعالیت خود را در 5 سال اخیر اوج داده است و از شهر زیبای اردبیل، سفارشات را برای مشتریان خود ارسال می کند. کاج شاپ یک فروشگاه معتبر است و محصولات متنوعی هم دارد.

کاج شاپ

5 – فروشگاه اینترنتی روژا

هیچ کدام از وبسایت هایی که تا الان معرفی شدند به اندازه روژا شاپ هم در زمینه فروش به صورت اینترنتی و هم در زمینه فروش به صورت حضوری، موفق نبوده اند. روژا یک فروشگاه لوازم آرایشی معتبر و یک وبسایت بسیار عالی آموزشی است که ضمن ارائه آموزش های لازم در زمینه آرایش و میکاپ، انواع لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و انواع محصولات مراقبتی، مو و … انواع لوازم آرایشی با کیفیت نیز عرضه می کند.

روژا شاپ

6 – عسل بانو

اگر فقط به دنبال خرید لوازم آرایشی اورجینال از کف بازار و با بهترین قیمت هستید، یکی از انتخاب های شما باید فروشگاه اینترنتی عسل بانو باشد. عسل بانو هم در سال 98 فعالیت خود را شروع کرده است و باز در شهر تهران نیست و از شهر زیبای بندر عباس محصولات و لوازم آرایشی سفارش داده شده توسط مشتریان را ارسال می کند. محصولات محبوب همه برند های معروف دنیا در لیست کالاهای وب سایت معتبر لوازم آرایشی عسل بانو را می توانید پیدا کنید.

عسل بانو

7 – مو تن رو

اطلاعات دقیقی از زمان شروع به کار فروشگاه اینترنتی مو تن رو پیدا نکردیم، اما بسیاری معتقدند که قبل از خانومی شروع به کار کرده است و با این حال در رتبه هفتم وب سایت های معتبر و پر فروش در زمینه لوازم آرایشی قرار دارد. نکته مهم در رابطه با مو تن رو، تنوع بسیار بسیار بالای محصولاتی است که عرضه می کند. البته نا گفته نماند، که بسیاری از مردنم از روی وب سایت موتن رو بود که تصمیم به استارت کسب و کار اینترنتی فروش لوازم آرایشی خود گرفتند.

موتن رو

8 – نیل آرایشی

اما فروشگاهی که در این پاراگراف می خواهی مبه شما معرفی کنیم، کمی متفاوت است و در واقع یک مقصد برای خرید عمده لوازم آرایشی می باشد. این فروشگاه، بیشتر برای فروشگاه های دیگر لوازم آرایشی مناسب است و محصولات متنوعی را به قیمت عمده در لیست کالاهای خود قرار داده است.

نیل آرایشی

9 – فروشگاه اینترنتی کویین لایف

و اما می رسیم به بهترین و پر بازدید ترین و البته یکی از وب سایت های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی با قیمتی مناسب و به صرفه و البته به صورت عمده از شهرستان مرزی بانه، فروشگاه اینترنتی کوین لایف در سال 1402، به عنوان یکی از زیر شاخه های فروشگاه بانه گالری، فعالیت خود را شروع کرده است. در حال حاضر کویین لایف یکی از اولین وب سایت های معتبر عرضه لوازم آرایشی به صورت عمده است و تنوع محصولات نسبتا خوبی برای انتخاب دارد.

سخن آخر

عدم قرار گیری یک وب سایت در لیست بالا به معنی غیر معتبر بودن آن برای خرید لوازم آرایشی نیست و وب سایت های بالا در واقع قدیمی ترین ها و البته محبوب ترین ها در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی هستند. بنابراین می توانید از فروشگاه دیگری هم خرید خود را انجام دهید. اما وب سایت های بالا کاملا امن، معتبر و بدون مشکل برای هر خریداری می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *