دسته‌بندی نشده

لیست کامل انواع لوازم آرایشی پر فروش برای مغازه و فروشگاه

لیست کامل انواع لوازم آرایشی ضروری برای مغازه

کویین لایف یک فروشگاه اینترنتی خرید عمده انواع لوازم آرایشی است، به همین دلیل مفتخریم به عرضه لیست کامل از انواع این لوازم آرایشی ضروری و مهمی که باید حتما نمونه هایی از آنها در فروشگاه ها و مغازه های لوازم آرایشی، وبسایت ها و آنلاین شاپ های مرتبط، وجود داشته باشد. به همین دلیل این مقاله را تنظیم کرده ایم تا دیدی کلی به شما داده و برای شما توضیح دهیم که باید چه محصولاتی داشته باشید و اگر به تازگی به این حوزه وارد شده اید، بدانید که این محصولات چی هستند و چه کاربردی دارند و به عبارتی لیست انواع وسایل و لوازم آرایشی ضروری با ما باشید.

لوازم آرایشی چیست ؟

در اگر صفحه دسته بندی لوازم آرایشی فروشگاه بود. تعریف آن را فقط برای محصولاتی ارائه می دادیم که برای میکاپ چهره و قسمت های مختلف صورت از آنها استفاده می شود. اما در این مقاله قصد ارائه مطلبی جامع تر داریم و به صورت کلی باید بگوییم که همه محصولات بهداشتی، محصولات مراقبا از پوست و لوازمی که در بازار از آنها برای زیبا تر کردن، تمیز کردن و تغییر رنگ و حالت چهره و صورت و بدن استفاده می شود، لوازم آرایشی می باشند.

چرا باید لیست کامل انواع لوازم آرایشی را داشته باشیم ؟

داشتن لیست کامل انواع لوازم آرایشی ضروری، برای میکاپ آرتیست ها و آرایشگرا های عروس، فروشگاه ها و مغازه دار هایی مهم است که می خواهند از هیچ چیزی کم نداشته باشند و یا حداقل موارد ضروری را داشته باشند. چراکه اگر فروشگاه داشته باشید و لیست کاملی از محصولات مورد نیاز مشتریانتان را نداشته باشید، به احتمال بسیار زیاد محصولات فعلیتان نیز فروش چندان زیادی نخواهد داشت. زیرا افراد تمایل به خرید همه محصولاتشان به صورت یکجا و از یک فروشگاه دارند. نه به صورت تکی و از فروشگاه های مختلف.

تاریخچه ای از اولین لوازم آرایشی

با توجه به مطالبی که در وبسایت های منبع مختلف وجود دارد و با توجه به چیزی که در ویکی پدیا نوشته شده است، ظاهرا برای اولین بار، مصری ها در حدود 5000 سال قبل از وسایلی برای آرایش کردن صورت خود استفاده کرده اند. البته نه آرایش و میکاپی به صورت امروزی، بلکه سعی در استفاده از این محصولات برای تغیر حالت چهره خود و البته به همین شیوه امروزی زیبا تر کردن آن داشته اند.

اما اگر تاریخچه انواع لوازم آرایشی امروزی را بخواهید، باید بگوییم که هر کدام از محصولات مختلف در سال های مختلفی تولید و به صورت امروزی و البته در اشکال مختلف روانه بازار شده اند. اما جالب است بدانید که تاریخچه هیچ کدام از آنها از 120 سال، بیشتر نیست. به عنوان مثال برای اولین بار در حدود سال 1915 اولین رژ لب ها به بازار عرضه شدند، کرم های ضد آفتاب در سال 1948 توسط برند لورال روانه بازار شدند. در سال های حدود 1920 اولین ریمل ها تولید شدند و اسپری های مو نیز در همین سال های بین 1920 تا 1940 تولید و روانه بازار شده اند. در واقع می توان گفت که دوران اوج گرفتن انواع لوازم آرایشی و در آمدنشان به شیوه امروزی از سال های 1900 به بعد بوده، به صورتی که در سال های اخیر هم انواع مختلف دیگری از محصولات مراقبت از پوست، رژ لب های مایع، ادکلن ها و لوازم آرایشی روانه بازار شده اند و هم اکنون نیز بسیاری از کمپانی های تولید کننده در جستجو ساخت محصولاتی جدید هم برای رفع مشکلات پوستی، افزایش زیبایی افراد و البته فروش خودشان می باشند.

در نهایت باید بگوییم که ساخت و تولید انواع لوازم آرایشی و البته محصولات مراقبتی و بهداشتی که فرم های دیگری از لوازم آرایشی هستند، خدمتی بوده به افراد مختلف که هم باعث شده زیبایی بیشتری داشته باشند، زیبایی نهفته شان بیشتر به چشم آید و البته تمیز تر و بهداشتی تر نیز باشند و مشکلات مختلف پوستیشان یا رفع گردد و یا از چشم دیگران پوشیده باشد.

و اما انواع لوازم آرایشی

وقتی می گوییم لوازم آرایشی چیزیکه به ذهن مصرف کننده و احتمالا شما خواننده های این مقاله نیز می رسد، محصولاتی است که برای میکاپ صورت، تغییر رنگ لب ها، تغییر رنگ چشم ها و … از آنها استفاده می شود، اما در واقع محصولات مراقبت از پوست همانند کرم های مرطوب کننده، کرم های ضد آفتاب، شامپو و … نیز فرم های مختلفی از انواع لوازم آرایشی می باشند. در فروشگاه اینترنتی کیین لایف خرید عمده انواع محصولات مراقبت از پوست و خرید عمده انواع لوازم آرایشی امکان پذیر است به همین دلیل در ادامه لیست کامل همه آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد تا در صورتی که در حال باز کردن مغازه و یا تکمیل محصولات فروشگاه خود هستید، منبعی برای بررسی داشته باشید. با ما باشید.

فروشگاه اینترنتی کویین لایف، یک نمایندگی فروش عمده و البته بزرگترین فروشگاه آنلاین فروش عمده انواع لوازم آرایشی فانتزی، دخترانه، ضروری و مناسب برای میکاپ چهره افراد مختلف و البته عروس از برند های معروف و البته پرفروش بازار است که تنوع بالایی از انواع محصولات مورد نیاز برای هر فرد و مغازه و فروشگاه را در دسته بندی های خود با بهترین شرایط و البته با قیمت های عمده و تکی قرار داده است.

محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست به کرم ها، سرم ها، ماسک ها و لوازمی گفته می شود که هدف از آنها بهبود وضعیت کلی پوست به صورت دائم می باشد، به عبارتی برخلاف لوازم آرایشی که هدف از استفاده از آنها، تغییر لحظه ای و موقت چهره و صورت می باشد، محصولات مراقبت از پوست به عنوان مثال: چربی پوست را کنترل می کنند، به پوست های خشک آبرسانی می کنند، پوست را مرطوب نگه می دارند، منافذ را تنظیم می کنند، جوش ها را درمان می کنند، کدری را از بین می برند، پوست را صاف و یکدست می کنند و از بروز چین و چروک جلوگیری می کنند، لکه های صورت را درمان می کنند و مواردی از این قبیل را به کلی از صورت شما از بین می برند.

محصولات مراقبت از پوست انواع مختلفی دارند. بسیاری از کمپانی ها با ابداعاتی خلاقانه انواع دیگری نیز به آنها افزوده اند. اما معروف ترین ها و محبوب ترین های آنها و محصولات مهمی که افراد مختلف به دنبال خریدشان می باشند را در مقاله ای که از طریق لینک زیر می توانید به آن دسترسی داشته باشید را به صورت کامل معرفی کرده ایم.

و اما لیست کامل انواع لوازم آرایشی ضروری برای مغازه

لوازم آرایشی صورت

همه لوازم آرایشی که در ادامه معرفی می کنیم به غیر از چندین عدد از آنها برای میکاپ صورت کاربرد دارند، اما وقتی می گوییم لوازم آرایشی صورت، منظورمان وسایل و محصولاتی است که برای ساخت بیس آرایش و پوست صورت کاربرد دارند، در واقع از این محصولات برای زاویه سازی، پوشاندن عیوب صورت و یکدست کردن آن و ساخت بیسی برای اجرای سایر لوازم آرایش دیگر استفاده می شود.

پنکیک

یکی از لوازم آرایشی پر طرفدار به ویژه برای پوست های چرب که از آن برای زیر سازی آرایش و تنظیم رنگ پوست و یکسان سازی نا هماهنگی ها استفاده می شود، و حالت و بافت آن پودری است و در داخل یک قوطی معمولا دایره ای و یا مربعی فشرده شده است، پنکیک آرایشی است. به این دلیل به این محصول آرایشی پنکیک گفته می شود چون همانند نوعی کیک با همین اسم طراحی شده اند و حوه اعمال آنها بر روی صورت به وسیله پد های سکه ای شکل آرایشی است که معمولا همراه با خودشان نیز عرضه می شوند.

کرم پودر

کرم پودر ها نیز نوعی از انواع لوازم آرایشی صورت هستند و تقریبا در بین همه موارد دیگر، پر طرفدا ترین نیز می باشند. به این محصولات در زبان اینگلیسی فاوندیشن، یعنی زیرساز گفته می شود، که کارایی و عملکرد آنها دقیقا مشابه پنکیک ها است و برای زیرسازی آرایش، پوشاندن عیوب، یکسان سازی ناهماهنگی ها و … از آنها استفاده می شود، با این تفاوت که بافتشان مایع است، کاورشان بیشتر است و رنگ های غنی تر و البته متنوع تری نیز دارند. کرم پودر ها نیز خود انواع مختلفی دارند که از برند های مختلف با رنگ بندی متفاوت عرضه می شوند.

پرایمر آرایشی

پرایمر ها در واقع اولین محصولاتی هستند که در آرایش صورت باید از آنها استفاده شود. یعنی حتی قبل از زدن پنکیک و یا کرم پودر نیز باید از پرایر آرایشی استفاده شود. البته وقتی می گوییم باید، اجباری در استفاده از آن نیست، اما اگر قصد استفاده داشته باشید، باید حتما قبل از آنها باشد. پرایمر ها معمولا به بسته شدن منافذ، جلوگیری از ترشح چربی توسط پوست، مات کردن آرایش و مواردی به این صورت کمک می کنند و در نهایت باعث می شوند که ماندگاری و زیبایی میکاپ صورت شما بهتر باشد. افرادی که پوست خشکی دارند معمولا به استفاده از پرایمر ها کمتر نیاز دارند.

کانسیلر

یکی دیگر از انواع لوازم آرایشی ضروری که باید در مغازه ها و فروشگاه ها نمونه هایی از آن برای فروش و عرضه به مشتریان وجود داشته باشد کانسیلر می باشد. کانسیلر ها را اگر برای اولین بار ببینید، متوجه تفاوت آنها با کرم پودر ها نخواهید شد، هر چند تفاوت چندان زیادی هم ندارند و معمولا ترکیبات سازندشان یکی است و تنها درصد ترکیب کردنشان متفاوت می باشد. کانسیلر معنی خاصی می دهد و خود نام آن به معنی پوشاننده است و در واقع به همین دلیل نیز نام گذاری شده است، چون به شما در پوشاندن عیوب چهره تان کمک خواهد کرد. از کانسیلر می توانید برای پوشاندن جوش های سر سیاه، سر سفید، آکنه ها، لکه ها، زخم ها و حتی تتو ها نیز استفاده کنید و می توانید. کدری زیر چشم ها، سرخی اطراف بینی و هر ناهماهنگی دیگری بر روی صورتتان نیز استفاده نمایید. لازم به ذکر است که از این محصول بعد از استفاده از کرم پودر استفاده می شود.

کانتور

اگر بخواهیم لیست انواع لوازم آرایشی مان کامل باشد و اگر شما هم بخواهید که مغازه و فروشگاهتان همه محصولات ضروری را داشته باشد، باید لوازم آرایشی حرفه ای صورت را نیز بشناسید، یکی از آنها کانتور ها می باشند که در واقع برای زاویه سازی از آنها استفاده می شود. کانتور ها را معمولا یکی دو درجه تیره تر نسبت به رنگ پوست انتخاب می کنند و به وسیله آنها با کشیدن خطوطی بر روی گونه ها، پیشانی، بینی و … سعی در زاویه دار تر کردن این عضو های صورت دارند. استفاده از کانتور توسط افراد مبتدی به هیچ عنوان توصیه نمی شود و توسط افراد حرفه ای نیز فقط در صورتی که در حال گریم، آرایش برای عروسی، خود عروس و یا مجالس مهم باشند، استفاده می شود.

هایلایتر

اگر بخواهیم تعریفی از هایلایتر به عنوان یکی از جذاب ترین انواع لوازم آرایشی ارائه دهیم، باید بگوییم یک محصول و وسیله برای آرایش صورت است که در قسمتی که استفاده می شود، نور را بیشتر جذب کرده و قسمت مورد نظر را روشن تر و برجسته تر نشان می دهد، در صورتی که به وسیله کانتور ها زاویه سازی صورت انجام دهید، استفاده از هایلایتر می تواند برای جذاب تر کردن زاویه سازی صورت بسیار جذاب تر باشد.

رژگونه

این ها نیز نوعی هایلایتر هستند و معمولا رنگ های جذابی دارند که برای جذاب تر نشان دادن گونه ها از آنها استفاده می شود. البته تفاوت هایی نیز با هایلایتر دارد. هایلایتر ها معمولا قسمت های مختلف صورتتان را طبیعی تر می کنند. اما این مدل از انواع لوازم آرایشی یعنی رژ گونه ها که اتفاقا وجود آنها در فروشگاه ها و مغازه های لوازم آرایشی ضروری است و در لیست نیازمندی ها قرار دارد، برای طبیعی تر کردن رنگ صورت که به وسیله کرم پودرو پنکیک و … کمی مات و بی روح شده استفاده می شود.

پودر فیکس یا فیکساتور

در واقع این دو محصول، کاملا با هم تفاوت دارند، اما کاربردی کاملا یکسان نیز دارند، هر دو آنها فیکس کننده آرایش صورت هستند و در لیست انواع ضروری لوازم آرایشی قرار دارند و وجود آنها در مغازه ها و فروشگاه های عرضه کننده ضروری است، فیکس کننده های آرایشی که در دو نوع اسپری و پودر عرضه می شوند، باعث افزایش ماندگاری آرایش می گردند و با فیکس کردن آن، کاری می کنند که آرایش و میکاپ چهره شما در مدت زمان طولانی، به هیچ عنوان خراب نشده و بد فرم نخواهد گشت، در واقع با ابتدای آن تفاوتی نخواهد کرد.

انواع لوازم آرایشی چشم و ابرو

در پاراگراف قبلی انواع لوازم آؤایشی ضروری برای میکاپ چهره و بیس صورت را به شما معرفی کردیم، در این پاراگراف می خواهیم یک لیست کامل از انواع لوازم آرایشی چشم و ابرو که مرجله بعدی از میکاپ است و وجود آنها در مغازه ها و فروشگاه ها نیز ضروری است و مدل های مختلفی از محصولات رایج آنها در فروشگاه اینترنتی کویین لایف به صورت عمده موجود و قابل خرید است را به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما باشید.

مداد ابرو

اولین محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، مداد و یا تاتو ابرو است که برای یکدست کردن و یکسان کردن ابرو ها از آنها استفاده می شود، این مداد ها معمولا دارای شانه هایی نیز می باشند که از این شانه ها برای مرتب کردن این ابرو ها استفاده می شود. در واقع استفاده از این محصول و کاربرد آن برای افرادی که ابرو هایی نا هماهنگ و یا کم پشت دارند بسیار بیشتر می باشد، چرا که باعث افزایش حجم و رنگ ابروهایشان خواهد شد. استفاده از مداد ابرو بسیار ساده است، کاربرد آن بسیار زیاد است و از جمله مهمترین وسایل در لیست انواع لوازم آرایشی ضروری برای میکاپ عروس و موجود در مغازه ها است و باید هر فردی نمونه ای از آن داشته باشد.

مداد چشم

بیشتر مداد های آرایشی برای آرایش و میکاپ چهره و ابرو کاربرد دارند، یکی از پر استفاده ترین این مداد ها از میان انواع لوازم آرایشی مدادی، مداد چشم است که در انواع مختلفی عرضه می شود. مداد سفید، رنگی، شمعی و … که هم برای کشیدن خطوط داخل چشم و هم خط چشم های مختلف کاربرد دارند. بیشترین استفاده از مداد چشم ها برای کشیدن خط چشم است، که البته محصولات جدیدتری نیز برای این کار به بازار لوازم آرایشی اضافه شده و در مغازه ها موجود است :

  • خط چشم های ماژیکی : در واقع کاربرد همان مداد ها را دارند اما از یک نوک نمدی با مقداری مایع در داخل بدنه شان ساخته شده اند که کشیدن خط چشم را نسبت به مداد آسان تر کرده اند و رنگ غنی تری نیز دارند
  • خط چشم های مویی : این ها نیز همانند نمونه های ماژیکی ساخته می شوند، اما حرفه ای تر هستند، کار کردن با آنها نیازمند آموزش است و برای انجام آرایش های چشم حرفه ای و کشیدن خطوط چشم بسیار باریک و گیچ و خم دار استفاده می شود.

سایه چشم

و اما اصلی ترین محصول از لیست انواع لوازم آرایشی ضروری برای میکاپ چشم و ابرو که برای تغییر رنگ پلک ها و اطراف چشم های شما کاربرد دارد و معمولا به صورت پالت و در رنگ های مختلف عرضه می شود، سایه چشم است. سایه ها بسیار پر طرفدار می باشند و وجود آنها در مغازه ها ضروری است، آرایش و میکاپ چشم و ابرو سالیان بسیار زیادی از حدود 5000 سال پیش تا به امروز، بدون وجود سایه در پشت و اطراف چشم ها ممکن نبوده است.

ریمل چشم

و اما پر استفاده ترین محصول و وسیله آرایش چشم، ریمل ها می باشند که این ها نیز انواع مختلفی دارند و همه انواع مختلف آن محبوب می باشند، ریمل ها برای فر کردن مژه ها، بلند کردن آنها و یا بیشتر کردن حجمشان کاربرد دارند. تغییر حالت مژه ها به هر کدام از روش های نام برده شده، باعث می شود که چشمان شما به نوعی، توجه بیشتری را به خود جلب کند و در نظر مخاطب بهتر به چشم بیایند. بنابراین در صورتی که می خواهید آرایش کاملی داشته باشید، باید از ریمل استفاده کنید و اگر به دنبال لیست کاملی از انواع لوازم آرایشی ضروری برای مغازه تان می گردید نیز، باید حتما نمونه های مختلف این محصول را در بین محصولاتتان به مشتریانتان عرضه کنید.

صابون و یا ریمل های لیفت مژه و ابرو

نوعی محصول مراقبتی که البته بیشتر جنبه آرایشی دارد و اثر گذاری فوق العاده زیبایی بر روی آرایش چشم و ابرو شما می گذارد، این ژل های تقویت دهنده و لیفت کننده هستند که بسته به فرچه و شانه شان، برای ابرو یا مژه های شما کاربرد دارند.

انواع لوازم آرایشی لب

و اما لب ها که زیبا ترین قسمت صورت می باشند، با وجود اینکه تنها یک عضو صورت شما است، اما لوازم آرایشی بسیار متعددی برای آن ساخته شده اند. دلیل آن هم اهمیت بسیار زیادی است که میکاپ و آرایش لب ها دارد. در واقع اگر به دنبال لیست کاملی از انواع لوازم آرایشی ضروری برای مغازه تان می گردید، باید هر کدام از محصولات موجود در ادامه این مطلب در بخش آرایش لب را داشته باشید. با ما باشید تا این محصولات را بیشتر بشناسید.

بالم لب

نوعی محصول مراقبتی که برای جلوگیری از ترک برداشتن لب ها، مرطوب نگه داشتن آنها، حجم دادن و زیبا تر کردنشان هم به صورت لحظه ای و فوری و هم در دراز مدت کاربرد دارند و از انواع لوازم آرایشی ضروری هستند که در داروخانه ها نیز به فروش می رسند، بالم لب ها می باشند. بالم لب ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها خواصشان به رژ لب ها نزدیک تر است و برخی نیز به بالم لب ها نیزدیک تر می باشد. در ادامه انواع مختلفی این محصول را نام خواهیم برد، ابتدا اجازه بدهید، رژ لب ها را پیشتر از آنها بشناسیم.:

رژ لب

و اما پر استفاده ترین وسیله آرایشی، شاخصی برای سنجش میزان استفاده از انواع لوازم آرایشی و محصولی که هر خانمی 10 ها مدل مختلف از آن را بر روی میز آرایشی خود دارد، رژ لب ها می باشند که البته همین ابتدای کار بگوییم که انواع مختلفی دارند و نمونه های مایع و جامد محبوب ترینشان می باشند و نمونه های پالتی، حرفه ای ترین هستند. رژ لب ها رنگ های مختلفی دارند و از آنها برای تغییر رنگ لب ها استفاده می شود، وحود انواع مختلفی رژ لب به عنوان محبوب ترین و معروف ترین نوع لوازم آرایشی در هر مغازه ضروری است و باید وجود داشته باشد.

خط لب

یکی از محصولاتی که به طرز عجیب و باور نکردنی نسبت به سال هایی که به تازگی آرایش لب ها مد شده و استفاده از لوازم آرایشی رواج یافته، کاهش یافته است. در واقع ترند های آرایشی امروزی کاری کرده که این نوع از مداد های آرایشی تقریبا بی کاربرد باشند. اما باز هم از آنها استفاده های زیادی می شود. از مداد لب ها برای کشیدن خطوطی پر رنگ تر نسبت به رنگ رژ لب به دور لب ها استفاده می شده است.

و اما سایر انواع لوازم آرایشی لب

همانطور که گفته شد، نوع های جدیدی از محصولات و وسایل آرایشی لب در بازار وجود دارد که به صورت ترکیبی و با دارا بودن برخی ویژگی ها از رژ لب ها و برخی ویژگی ها از بالم لب ها ساخته شده اند. این وسایل به صورت زیر می باشند :

  • برق لب ها : برق دهنده هایی که باعث براق تر شدن لب های شما می شوند و در واقع بر خلاق بالم لب ها که جامد و ماتیکی هستند، مایع می باشند، اما بی رنگ و با خواصی مشابه به بالم لب ها، اما طرز استفاده ای همانند رژ لب های مایع.
  • تینت لب ها : تینت لب ها نیز نوعی برق لب و رژ لب می باشد که رنگی است، اما نه رنگی همانند رژ لب ها و بیشتر به دلیل بدون ضرر بودن و طبیعی بودن رنگش است که از آنها استفاده می شود.

انواع لوازم آرایشی ضروری ناخن برای مغازه

بله درست است، اگر شما می خواهید با خرید عمده لوازم آرایشی، لیست کاملی از انواع محصولات مورد نیاز و ضروری فروشگاهتان را داشته باشید، باید حتما لوازم آرایشی ناخن که مهمترین آنها را لاک ها تشکیل می دهند، نیز تهیه نموده و در فروشگاهتان عرضه کنید. این محصولات به صورت زیر می باشند :

لاک ناخن

این محصولات آرایشی رنگ دهنده هایی مایع هستند که همراه با یک درب فرچه دار، همانند ریمل عرضه می شوند و برای رنگ دادن به ناخن های شما کاربرد دارند، لاک ناخن ها بسیار محبوب می باشند و انواع اکلیلی، کروم، ساده، براق و مات دارند و در رنگ های متعدد ( برای برخی از برند ها بیش از 100 رنگ و مدل ) عرضه می شوند. دلیل اینکه وجود این محصول در لیست انواع لوازم آرایشی مورد نیاز مغازه ها ضروری است، این است که همه خانم ها نمونه های مختلفی از لاک ناخن را دارند و برای هر لباس و پوششی که می خواهند داشته باشند، لاک رنگ ستی نیز خریداری می کنند.

انواع ابزار آلات و وسایل آرایشی

حال که همه انواع لوازم آرایشی ضروری مورد نیاز برای همه قسمت های صورت و بدنتان را می شناسید و می خواهید آنها را خریداری کرده و یا ازشان استفاده کنید، باید ابزار مناسبی نیز برای استفاده شان داشته باشید، این ابزار های آرایشی تنوع بالایی دارند و بسیار کاربردی نیز می باشند که معروف ترین ها و محبوب ترین ها و البته پر استفاده ترین آنها، به صورت زیر است.

براش آرایشی

مهمترین نوع از آبزار آلاتی که برای میکاپ ها کاربرد دارند، براش های آرایشی می باشند، براش ها انواع مختلفی دارند و از هر کدام از آنها برای آرایش قسمت های مختلف صورت استفاده می شود، پد های آرایشی، براش های نوک باریک، پهن و … از انواع مختلف آن می باشند و معمولا به صورت ست نیز عرضه می شوند، ست هایی که قیمت خریدشان بسیار به صرفه است و انواع مختلف مورد نیاز شما را نیز در خود دارند.

تراش آرایشی

اگر از مداد های آرایشی استفاده می کنید، باید تراش نیز داشته باشید، تراش ها برای تراش دادن و تیز کردن نوک این مداد ها کاربرد دارند و باید اندازه آنها به صورتی باشد، که هر نوع مداد آرایشی را در خود جای دهند. چراکه سایز و قطر مداد های آرایشی با هم تفاوت دارد و برخی کلفت تر و برخی با قطر کمتری ساخته می شوند.

کیف آرایشی

اگر می خواهید به مسافرت و یا جایی غیر از خانه خودتان بروید و باید انواع لوازم آرایشی مورد نیازتان را نیز با خودتان ببرید، قطعا به کیفی برای حمل آنها احتیاج دارید، که کیف های آرایشی مخصوص حمل همین وسایل ساخته شده اند و در انواع مختلفی و سایز های مختلفی عرضه می شوند.

فرمژه

یکی از حرفه ای ترین و بسیار جالب ترین وسایلی که برای میکاپ چشم و ابرو کاربرد دارد و به وسیله ان مژه های شما حالت فر شدگی بیشتری به خود می گیرند، همین فرمژه ها هستند که همانند انبر دست می باشند و استفاده از آنها نیز بسیار راحت است. در واقع به جای اینکه از روش های بسیار پر خطر برای بلند تر کردن و فر کردن مژه هایتان استفاده کنید، فرمژه ها می توانند بهترین روش باشند.

قیچی و موچین

موی ابروهایتان ممکن است نیاز به کوتاه کردن داشته باشند و یا باید حالت و شکل آنها اصلاح شده و حفظ گردد، به همین دلیل دو وسیله به ظاهر ساده، اما بسیار پر کاربرد در هر خانه ای و بر روی هر میز آرایشی، قیچی و موچین هستند که انواع مختلفی از آنها در فروشگاه لوازم آرایشی عمده کویین لایف برای فروش در مغازه های شما موجود می باشد.

آینه های آرایشی

اگر در جایی هستید که نیاز به بررسی آرایشتان دارید و دسترسی به هیچ چیزی هم ندارید که خودتان را در آن ببینید، آینه های آرایشی بهترین انتخاب هستند، شاید بگوییم از دوربین گوشیتان استفاده خواهید کرد، اما باید بگوییم که استفاده از آینه بسیار بهتر و با نتایجی دقیق تر استو

سوهان ناخن

یکی دیگر از انواع ابزار آلات موجود در لیست لوازم آؤایشی ضروری، سوهان هایی هستند که یا معمولا کاغذی می باشند و یا فلزی هستند، این ابزار آلات برای مانیکور و پدیکور ناخن های پاها و دست های شما کاربرد دارند و بسیار محبوب نیز می باشند.

لاک پاک کن

لاک پاک کن ها نیز ابزار آلاتی هستند که باید در فروشگاه های عرضه انواع لوازم آرایشی وجود داشته باشند و ضروری می باشند. پاک کردن لاک ها به آسانی ممکن نیست و با پاک کننده های آرایشی نیز انجام نمی شود و تنها به وسیله لاک پاک کن ها قابل پاک شدن می باشند.

قیمت و خرید عمده انواع لوازم آرایشی برای مغازه

حال که همه انواع لوازم آرایشی ضروری را می شناسید، باید فروشگاه اینترنتی کویین لایف را به شما معرفی کنیم، که محلی برای عرضه عمده انواع لوازم آرایشی، محصولات مراقبتی و کالاهای مورد نیاز و ضروری برای مغازه شما است و اگر قصد خرید نمونه های مختلف از هر کدام از لوازم بالا را داشته باشید، با آفر های ویژه خرید پلکانی تخفیف دار، خرید آنها به صورت غیر حضوری را بسیار آسان کرده است.

سخن آخر

اگر بخواهیم لیست بالا را کامل تر کنیم، انواع لوازم آرایشی دیگری نیز وجود دارند که ما اشاره ای به آنها نداشته ایم و به دلیل اینکه کاربرد کمتری دارند و به این صورت ضروری نیستند و وجود آنها بر روی میز آرایشی شما و یا در مغازه و فروشگاهتان اجباری ندارد، از معرفی آنها خود داری کردیم، اما اگر مهمترین ها را بخواهید، لبست بالا برای شما کافی خواهد بود و در خرید هنگام تهیه محصولات مورد نیاز مغازه تان به خرید بهتر شما کمک خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *