دسته‌بندی نشده

لیست کامل انواع لوازم آرایشی برای عروس

لیست انواع لوازم آرایشی ضروری برای چمدان عروس

عروسی کردن مراحل مختلفی دارد و یکی از مراحل آن خرید های قبل از روز عروسی است و یکی از این خرید ها هم خرید لوازم آرایشی می باشد. در واقع هنگامی که یک خانم عروسی می کند، با لوازم آرایشی جدیدی به خانه بخت خواهد رفت و باید در چمدان عروسی، انواع لوازم آرایشی مناسب برای عروس وجود داشته باشد، که در این مقاله ما می خواهیم لیست کاملی از آن ها را به صورت کامل برای شما عزیزان بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

چرا در چمدان عروس لوازم آرایشی وجود دارد ؟

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، باید بدانید که چمدان عروس از جمله سنت های قدیمی است که از سالیان گذشته در بین مردوم ایران رواج داشته است، البته نه فقط عروس، بلکه داماد نیز چمدانی دارد که از جانب خانواده عروس برای او تهیه می شود. در پاسخ به این که چمدان عروس و داماد چیست، باید بگوییم که نوعی چمدان است که در آن وسایل شخصی مورد نیاز هر دو از جمله ملزومات بهداشتی و … قرار می گیرد. این وسایل هر چیزی می تواند باشد، اما انواع لوازم آرایشی مختلف از جمله اصلی ترین اقلام برای چمدان عروس است که در واقع در این مقاله می خواهیم لیست آن ها را برای شما عزیزان بیان کنیم.

مهمترین نکته در خرید انواع لوازم آرایشی برای عروس

دوران عروسی، دوران حساسی است و هزینه های عروسی هم کمی بالا می باشند، مدیریت هزینه و رعایت اصولی که باعث کاهش آنها شود، نکته بسیار مهمی است. شما در انجام هر کاری می توانید در صرف هزینه ها قدم بردارید، به عنوان مثال در انتخاب انواع لوازم آرایشی، در صورت خرید از فروشگاهی با قیمت مناسب، مبلغ زیادی به جیب شما باز خواهد گشت، فروشگاه اینترنتی کویین لایف در واقع یک مرکز خرید عمده لوازم آرایشی است که فروش به صورت تکی با قیمت مناسب نیز دارد و برای تهیه لیست انواع لوازم آرایشی مناسب برای چمدان عروس گزینه ای ایده آل می باشد.

و اما لیست انواع لوازم آرایشی برای عروس

ممکن است هنگام خرید سردر گم شوید که باید چه لوازم آرایشی تهیه نمایید، در ادامه ما یک لیست کامل از انواع لوازم آرایشی برای عروس را آماده کرده ایم، که هم به شما فروشگاه های عزیز در راهنمایی مشتریان کمک خواهد کرد و هم شما دوست عزیز که می خواهیم خرید انجام دهید را هم از سردرگمی نجات خواهد داد. با ما همراه باشید.

لوازم آرایشی صورت

صورت از مهمترین قسمت ها برای میکاپ است و در صورتی که چهره شما پر از لک، جوش و یا ناهمواری و حتی جای جوش و زخم و .. باشد، با آرایش صورت مناسب، همه آن ها پوشیده خواهند شد.، لوازم آرایشی صورت، انواع مختلفی دارند که ممکن است همه آنها به کار شما نیایند و از آن ها استفاده نکنید، بنابراین ضرورتی در اینکه همه آنها را تهیه و خریداری کنید نیست و می توانید فقط مواردی را که مورد نیازتان است انتخاب نمایید، به صورت کلی لیست انواع لوازم آرایشی صورت برای چمدان عروس، شامل موارد زیر می باشد :

  • کرم پودر : از جمله اصلی ترین بس های آرایشی است که بسیاری از خانم ها برای یک دست کردن رنگ صورتشان از آن استفاده می کنند که البته جایگزین هایی نیز دارد.
  • کانسیلر : کامسیلر ها را برای پوشاندن تیرگی زیر چشم ها استفاده می کنند و از جمله لوازم آرایشی ضروری در میکاپ است که معمولا همه خانم هایی که با اصول میکاپ آشنا هستند از ان استفاده می کنند.
  • پرایمر : برای زیرسازی آرایش از آن استفاده می شود، که البته خیلی از خانم ها بدون آن آرایش انجام می دهند، اما توصیه ما استفاده از پرایمر برای ماندگار تر کردن آرایشتان می باشد.
  • کرم ضد آفتاب : کرم های ضد آفتاب را نمی توانید استفاده نکنید. البته بسیاری از ضد آفتاب ها نقش کرم پودر نیز دارن دو دارای پوشانندگی می باشند.
  • کانتور : از این محصول آرایشی برای زاویه سازی صورت استفاده می شود، خیلی از خانم ها به دلیل اینکه طرز استفاده از کانتور صورت را بلد نیستند از خرید آن امتناع می نمایند، در وصرتی که کانتور ها در زیبا سازی طبیعی چهره شما می تواند معجزه کند.
  • رژ گونه : اگر می خواهید گونه هایی رنگی داشته باشید و به صورتتان کمی رنگ و لعاب و تازگی و روح و عمق بیشتر ببخشید می توانید از رژ گونه استفاده نمایید.
  • هایلایتر : هایلایتر ها نیز کمی نسبت به سایر انواع لوازم آؤایشی ضروری دیگر برای چمدان عروس، کم استفاده تر می باشند، اما باز بسیاری از خانم ها بدون آن میکاپ کاملی نخواهند داشت.
  • پنکیک : اگر پوست صورت چربی دارید، به جای کرم پودر می توانید از پنکیک استفاده کنید و در واقع پنکیک ها نیز نوعی زیر ساز و تنظیم کننده رنگ پوست صورت می باشند.
  • براش های مختلفی صورت : برای اعمال هر کدام از انواع لوازم آرایشی صورت ضروری برای چمدان عروس که تا انجا معرفی شده اند، نیاز است از براش مخصوصی برای اعمال استفاده کنید.
  • پودر فیکس : اگر نمی خواهید از پنکیک استفاده کنید و اگر پوشانندگی کرم پودر ها را بیشتر دوست دارید و پوستی چرب دارید، بهتر است که در انتهاب استفاده از کرم پودر حتما از پودر فیکس هم استفاده کنید.
  • اسپری فیکس : اسپری های فیکس همانند یک تافت مو اما برای آرایش عمل می کنند و با فیکس کردن و افزایش ماندگاری آرایش باعث می شوند که از خرابی آرایش و به هم خوردن آن در طول روز جلوگیری شود.
  • برنزر : برنزر ها نوع جدیدی از انواع لوازم آرایش صورت می باشند و برای خانم هایی خواب هستند کمه می خواهند چهره خود را برنزه نشان دهند. معمولا خیلی پر استفاده نیستند که در چمدان عروس قرار داده می شوند.
  • بی بی و سی سی کرم : اگر می خواهید چمدان عروس خود را با هزینه کمتری تکمیل کنید، به جای خرید کرم ضد آفتاب و کرم پودر با هم می توانید از یک بی بی و یا سی سی کرم استفاده نمایید.
  • کوشن : و اما محصول آرایشی که در واقع نیاز به استفاده از هر کدام از انواع لوازم آرایشی صورت برای عروس را از بین می برد کوشن ها می باشند که باز کم استفاد هستند و می توانید از قرار دادن آنها در چمدان خود داری کنید.

لیست انواع لوازم آرایشی چشم برای عروس

بعد از نکه آرایش صورت انجام شد و زیر سازی و تنظیم رنگ صورت و زاویه سازی و … به صورت کامل به اتمام رسید نوبت به آرایش چشم ها در خانم ها می رسد که برای اینکه چهره گیرایی داشته باشید و به قولی آرایشتان کامل باشد، باید چشم هایتان به بهترین نحو ممکن میکاپ شده باشد. انواع لوازم آرایشی چشم برای چمدان عروس نیز بسیار زیاد می باشند که لیست کامل آنها به صورت زیر است :

  • مداد چشم : مداد ها انواع مختلفی دارند و بسیار کاربردی هستند، از آنها برای کشیدن انواع خط چشم بر روی خط مژه و در داخل چشم ها به رنگ های سفید و مشکی استفاده می شود.
  • خط چشم : خط چشم ها نوعی تخصصی تر از مداد چشم می باشند که معمولا مایع هستند و نوک انها یا ماژیکی است و یا مویی. خط چشم ها بسیار پر استفاده هستند و معملوا همه خانم ها همه روزه از آن استفاده می کنند.
  • ریمل : یک میکاپ چشم کامل بدون داشتن یک ریمل بر روی مژه هایتان معنی نخواهد داشت، ریمل ها انواع مختلفی دارند، مدل های فر کننده، حجم دهنده و بلند کننده معروف ترین آنها هستند، اما چیزی که مهم است این است که در لیست انواع لوازم آرایشی چشم برای عروس، ریمل ها نقش بسیار مهمی دارند.
  • مداد ابرو : اگر می خواهید آرایش زیبایی داشته باشید باید ابرو هایتان را نیز مرتب کنید، مداد ابرو نیز از جمله لوازم آرایشی پر کاربرد برای مرتب و یک دست کردن ابرو های می باشد.
  • ریمل ابرو : ریمل های ابرو نوع تخصصی تری از محصولا تآرایش ابرو هستند که معمولا به آنها تتو ابرو نیز گفته می شود و کم پشت بودن و یا نا همواری ابرو ها را برای شما به صورت کامل جبران خواهند کرد.
  • چسب مژه : از دیگر انواع لوازم آرایشی چشم که در مواقعی که می خواهیم مژه مصنوعی داشته باشید به درد شما خواهد خورد و در واقع یک ابزار است، چسب مژه می باشد
  • صابون ابرو : اگر نمی خواهید از ریمل ابرو و .. استفاده کنید و یا اگر از آنها هم استفاده کرده اید و صرف می خواهید ابرو هایی جذاب تر داشته باشید، از دیگر انواع لوازم آرایشی در لیست چمدان عروس، صابون ابرو است که اثر گذاری و عملکرد آن فوق العاده عالی است.
  • مژه مصنوعی : مژه ها را افرای که می خواهند چشم هایتان گیرا تر و پر تر به نظر برسد و بزرگتر باشد استفاده می کنند و همه خانم ها نمونه هایی از آن دارند، اگر شما هم می خواهید مژه مصنوعی داشته باشید پس در لیست انواع لوازم آؤایشی عروس، خرید این مصحول را فراموش نکنید.
  • سایه چشم : سایه ها به صورت پالت عرضه می شوند و باز از جمله انواع لوازم آرایشی برای چشم هستند که نه تنها فقط عروس، بلکه همه خانم ها چه پیر و مسن و جوان، از آن استفاده می کنند.
  • سایه ابرو : این محصول نیز در واقع روش دیگری است که از آن برای پر کردن قسمت های خالی ابرو هایتان استفاده می شود و معمولا باز به صورت پالت هایی متشکل از چندین رنگ مختلف عرضه می شوند.
  • فر مژه : و اما از ابزار آلات جالبی که باعث می شود که مژه های شما فر، رو به بالا، بلند و مرتب باشد و نیاز به استفاده از مژه مصنوعی کاهش پیدا کند، فر مژه ها می باشند، این محصولات را حتما در لیست انواع لوازم آرایشی برای عروس لحاظ نموده و خریداری کنید.

انواع لوازم آرایشی لب برای عروس

و اما می رسیم به آخرین مورد از لیست انواع لوازم آرایشی عروس برای صورت، یعنی لب ها، لب ها نقش مهمی در زیبایی صورت دارند و مهم است که به خوبی میکاپ گردند. انواع مختلفی از متنوع ترین لوازم آرایشی برای لب در بازار وجود دارد که همه آنها به صورت همزمان کاربرد ندارند اما هر کدام از می توانید در شرایط مختلفی استفاده نمایید. به صورت کلی برای تکمیل لیست انواع لوازم آرایشی برای عروس، برای لب هایتان محصولات زیر را تهیه نمایید :

  • رژ لب مایع : به هر حال ضروری ترین و مهم ترین لوازم آرایشی در کل صورت و بدن، رژ لب ها می باشند و حتما باید چندین نمونه از آن یا چندین رنگ مختلف آن را داشته باشید. رژ لب های مایع به صورت پک های چند رنگی نیز عرضه می شوند، که گزینه بسیار مناسبی برای لیست انواع لوازم آرایشی لب برای عروس می باشند .
  • رژ لب مدادی : اما حتی اگر رژ لب مایع هم داشته باشید، گه گاهی باید از نمونه های جامد که در دو نوع ماتیکی و مدادی عرضه می شوند استفاده کنید و بنابراین باید رژ لب مدادی نیز تهیه و خریداری کنید.
  • رژ لب جامد : با اینکه نمونه های مدادا رژ لب ها، انواع خوب و با کیفیتی از لوازم آرایشی به ویزه برای عروس هستند، اما هیچ لوازم آرایشی مخصوص لبی به گرد پای رژ لب های جامد ماتیکی هم نمی رسد و اثر گذاری و عملکرد آنها را ندارد.
  • پالت رژ لب : این نمونه ها از رژ لب ها معمولا کم استفاده تر هستند که بسیار کاربردی می باشند و مزیتی که دارند این است که شما امکان ترکیب چندین رنگ مختلف و ساخت رنگ رژ لب جدیدی خواهی داشت، بنابراین اگر طرفدار امتحان کردن رنگ های مختلف رژ لب ها بر روی لب هایتان هستید، حتما در لیست انواع لوازم آرایشی برای چمدان عروس، پالت های رژ لب را فراموش نکنید.
  • برق لب : یکی از لوازم آرایشی بسیار ترند که شاید برای برخی از مراسمات به درد نخورد، اما در بسیاری از موارد خیلی کاربردی خواهد بود و وجود آن در لیست انواع لوازم آرایشی برای عروس، ضروری است.
  • بالم لب : از این محصولات برای تقویت بافت لب ها و جلوگیری از خشک و ترک برداشتن آنها استفاده می شود، بنابراین خرید بالم لب نیز ضروری خواهد بود.
  • تینت لب : تینت ها نیز نوع جدیدی از لوازم آرایشی لب هستند که عملکرد آنها بسیار عالی است و زیبایی منحصر ب هفردی بر ریو لب های شما خواهند داشت. اگر می خواهید لب های زیبایی داشته باشید حتما از تینت لب بر روی آنها استفاده کنید.
  • خط لب مدادی : خط لب های مدادی برای مرتب و قرینه کردن لب ها و ایجاد حاشیه استفاده می شوند و استفاده از آنها هرگز از بین نخواهد رفت، بنابریان از دیگر انواع لوازم آرایشی ضروری در لیست چمدان عروس می باشند.

لیست لوازم آرایشی ناخن برای عروس

با اینکه این روز ها بسیاری از خانم ها از آرایش ناخن در خانه امتناع کرده و نزد ناخن کار ها برای ترمیم ناخن ها و میکاپ آنها می روند، اما از جمله دیگر انواع لواز مآرایشی ضروری در لیست چمدان عروس، محصولات مربوط به میکاپ ناخن است که به صورت زیر می باشند :

  • لاک ناخن : اصلی ترین قسمت از میکاپ ناخن که در رنگ بندی مختلفی عرضه می شود و نمی توان همه رنگ های آن را خریداری کرد، اما رنگ های جذاب آن را به صورت تک عددی می توانید انتخاب کرده و یا پک های چند رنگی را خریداری نمایید.
  • لاک پاک کن : این را دیگر نمی توان فراموش کرد و نباید از خرید لاک پاک کن صرف نظر شود، چراکه پاک کردن لاک ها فقط به وسیله آنها امکان پذیر می باشد.

سخن آخر و نتیجه گیری

در پایان باید آرزوی خوشبختی و سلامت در این روز های خوش زندگیتان برایتان داشته باشیم و امیدواریم در همه مراحل زندگی با هم باشید و زندگی خوبی را همراه با همسرتان به سر کنید. لیست بالا انواع لوازم آرایشی ضروری که شما باید در چمدان عروس قرار دهید را شامل می شود، اگر حس می کنید که ما موردی را از قلم انداخته و فراموش کرده ایم و در چمدان عروس حتما وجود دارد، در ادامه این مطلب و در بخش نظرات حتما برای ما قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *