دسته‌بندی نشده

بهترین برند های لوازم آرایشی

بهترین برند های لوازم آرایشی در جهان

اگر قصد خرید عمده لوازم آرایشی برای فروشگاه خود را دارید و یا می خواهید محصولات با کیفیت و مناسبی را برای استفاده شخصی خود خریداری نمایید، بهترین کار قبل از خرید، شناخت بهترین برند های لوازم آرایشی از لحاظ کیفیت، قیمت و تنوع محصولات می باشد. موضوعی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم.

برند های لوازم آرایشی انواع مختلفی دارند، بسیار زیاد می باشند و تنوعشان از خود تعداد لوازم آرایشی که می توانید از یک برند تهیه کنید بیشتر است، برند های ایرانی، خارجی، چینی، فرانسه ای، آمریکایی و … که هر کدام مزیت ها و معایبی دارند. در ادامه چیزی که ما می خواهیم به شما بگوییم این است که محصولات و تولیدات بهترین برند های لوازم آرایشی چه خواص و فوایدی دارند و بهترین های آن ها از نظر ما که امکان خرید عمده محصولات شان هم از کویین لایف امکان پذیر است را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

چرا شناخت بهترین برند های لوازم آرایشی مهم است ؟

مطمئنا در هر زمینه ای و قبل از خرید هر چیزی شناخت بهترین برند های لوازم آرایشی می تواند به انتخاب بهتر کمک کند. به خصوص در این بازار پر از برند های مختلف که تنوعشان به قدری بالا است که در صورت عدم شناخت بهترین برند ها، ممکن است نه تنها موفق به خردی نشوید، بلکه سر در گم نیز گردید. این موضوع قبل از راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی نیز مهم است، به عبارتی اگر قصد خرید عمده لوازم آرایشی برای فروشگاه و مغازه خود داشته باشید نیز باید برند های معروف و محبوب و البته به صرفه و قیمت مناسب و در کنار تمامی این موارد با کیفیت و ارزشمند را بشناسید و لوازم آرایشی که می خواهید بفروشید را از این برند ها تهیه نمایید.

بهترین برند های لوازم آرایشی در جهان

ویژگی های محصولات بهترین برند های لوازم آرایشی

اما قرار نیست برند هایی که ما معرفی می کنیم و یا فروشگاه دیگری به شما محصولاتش را عرضه می کند، همیشه بهترین انتخاب باشند، بهترین کار این است که خودتان بتوانید تشخیص دهید که بهترین برند های لوازم آرایشی کدام ها هستند، هر چند که این موضوع نیاز به آزمون و خطا دارد، اما اگر ویژگی های محصولات و لوازم ارایشی بهترین برند ها را بدانید، تصمیم گیری برایتان راحت تر خواهد بود و توانایی تشخیص بهتر برند های خوب و با کیفیت لوازم آرایشی را بهتر خواهید داشت. پس :

به ماندگاری لوازم آرایشی توجه کنید

باید در تمام طول مدتی ه روی صورت شما هستند، همانند ابتدا و بدون تغییر باقی بمانند : این موضوع در واقع تعیین کننده ماندگاری لوازم ارایشی روی صورت، لب ها چشم و … است، در صورتی که به عنوان مثال رژ لب شما یا سایه چشم که استفاده می کنید، ماندگاری خوبی نداشته باشد، مطمئنا استفاده از آن ارزشی برای زیبایی شما نخواهد داشت، چراکه بعد از گذشت چندین ساعت، در وسط یک مهمانی بزرگ، یک عروسی مهم و یا یک تولد و … یک دفعه وقتی به خود می آیید، می بینید، فرم لب هایتان تغییر کرده، پوسته پوسته شده و یا رنگ روی پلک هایتان پاک شده و کمرنگ شده است و یا کرم پودری که استفاده کرده اید، اکسید شده است. برای جلوگیری از پیش آمد چنین مشکلی باید حتما از بهترین برند و مارکی که می شناسید لوازم آرایشی خود را تهیه نمایید.

به وضعیت پوستتان بعد از استفاده هم توجه کنید

هستند لوازم آرایشی که بسیار ماندگار هستنأ، ساعت ها بدون تغییر روی صورتتان باقی می مانند، اما موردی که در آنها رعایت نشده است، این است که وضعیت پوست شما را به مرور و بعد از استفاده تغییر می دهند، به عنوان مثال باعث رنگ پریدگی می شوند، باعث تیرگی و کدی می شوند، باعث بروز لکه های مختلف می گردند و یا پوست و صورت شما را خشک کرده و دهیدراته می نمایند، هرچند که نحوه استفاده از لوازم ارایشی مختلف، مهم است، اما چیزی که مهم تر است این است که ترکیبات محصولات بهترین برند های لوازم آرایشی باید به نحوی باشد که به پوست و صورت شما آسیب نزده و بعد از چندین بار استفاده هم، همچنان سالم و زیبا و سر حال باقی بماند.

تنوع محصولات نیز بسیار مهم است

در واقع این مورد نه برای استفاده شخصی، بلکه برای یک فروشگاه لوازم آرایشی که قصد خرید عمده از بهترین برند هیا لوازم آرایشی برای فروشگاه خود را دارد، اهمیت بالایی دارد، چراکه در صورتی که تنوع بیشتری از محصولات یک برند را در فروشگاه خود داشته باشید، نتیجه اعتماد مشتری به برند مورد نظر نیز بهتر خواهد بود و مطمئنا فروش شما از محصولات آن برند هم تغییر خواهد کرد و بیشتر خواهد بود. عکس این موضوع کاملا صادق است و در صورتی که تنوع محصولات یکی از بهترین برند های لوازم آرایشی جهان در فروشگاه شما پایین باشد، به عنوان مثال یک محصول، فروش بسیار پایینی از آن خواهید داشت.

البته موضوع تنوع فقط به تعدد محصولات نیست، بلکه به توانایی ساپورت کردن انواع پوست نیز گفته می شود، به عنوان مثال اگر شما یک کرم پودر از یک برند داشته باشید، برند مورد نظر باید محصول آرایشی خود را یا به نحوی سااخته باشد که برای انواع پوست ها قابل استفاده باشد و یا تنوع کر پودر های خود را بالاتر برده و به عنوان مثال هم کرم پودر برای پوست چرب داشته باشد، هم کرم پودر برای پوست خشک .

علاوه بر این موارد، تنوع محصولات مربوط به رنگ بندی لوازم ارایشی رنگی هم می باشد، به عنوان مثال پالت های سایه ای داشته باشد که رنگ بندی آن مطابق میل افراد مختلف باشد و برای شرای مختلف رنگ های ایده الی را شامل شود، یا اینکه رژ لب هایی برای انواع سلیقه ها داشته باشد و به صورت کلی بهترین برند لوازم آرایشی برندی است که از هر لحاظ کامل و بی عیب و نقص باشد.

قیمت مناسب هم یکی از شروط بهترین بودن است

با اینکه لوازم آرایشی گران قیمت هم جایگاه خود را دارند و بسیاری از برند ها برای بهتر نشان دادن برتری محصولات آرایشی که تولید می کنند، نسبت به لوازم آرایشی برند های دیگر، قیمت های آن ها را بالاتر می برند، اما به صرفه بودن قیمت، یعنی هدف قرار دادن بازاری بزرگتر و سریع تر به فروش رسیدن. اگر قصد راه اندازی فروشگاه لوازم ارایشی خود را دارید، باید تعیین کنید که می خواهید چه مشتریانی داشته باشید و یا اینکه بدانید که مشتریانتان از چه لوازم آرایشی استفاده می کنند. با شناخت این موارد، می توانید یا از برند های گران قیمت و یا از برند های ارزنده تر، لوازم آرایشی خود را تهیه و خریداری نمایید.

و اما بهترین برند های لوازم آرایشی

حال که ویژگی های لازم برای بهترین بودن را می دانید، مطمئنا خودتان می توانید از میان تنوع بالای برند هایی که در فروشگاه های مختلف عرضه می شوند، انتتخاب هایتان را محدود تر نمایید، اما اگر باز به مشکل برخوردید، در ادامه مطلب، ما بهترین برند هایی که در فروشگاه اینترنتی کویین لایف محصولات و لوازم آرایشی آن را عرضه کرده ایم را برای شما عزیزان لیست کرده ایم که انتخاب بهتری را برای شما رقم خواهد زد.

برند لوازم آرایشی مک

مک از برند های قدیمی در حوزه آرایشی بهداشتی است، تقریبا همه خانم ها آن را می شناسند و بیشتر آنها برای یک بار هم که شده از یکی از لوازم آرایشی بی نظیر مک استفاده کرده اند. در فروشگاه اینرنتی کویین لایف امکان خرید لوازم آرایشی مک وجود ندارد اما می توانید محصولات مختلف این برند را از فروشگاه های دیگر تهیه فرمایید، موردی که در رابطه با محصولات مک وجود دارد، این است که نمونه های تقلبی بسیار زیادی از لوازم آرایشی این برند در بازار موجود است که کار را برای خرید بسیار سخت کرده است، چراکه تشخیص بسیاری از آنها ممکن است حتی برای تولید کننده اصلی برند هم سخت باشد، به هر حال مک یکی از بهترین برند هیا لوازم آرایشی در سطح جهان است و اگر می خواهید از لوازم آرایشی گران قیمت استفاده کنید، یکی از انتخاب هایتان باید مک باشد.

بهترین برند های لوازم آرایشی در جهان

برند لوازم آرایشی استی لادر

یکی دیگر از بهترین برند هیا لوازم آرایشی آمریکایی که علاوه بر لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست بسیار با کیفیت و معروفی نیز تولید کرده است، لوازم آرایشی استی لادر نیز دقیقا همانند محصولات مک می باشند، یعنی نمونه های تقلبی آنها بسیار زیاد است، در کویین لایف موجود نمی باشند، قیمت بالایی دارند، اما کیفیتشان بی نظیر است. یکی از معروف ترین لوازم آرایشی استی لادر، کرم پودر بی نظیر، با کاور بسیار بالا و کیفیت عالی آن است که البته قیمت بسیار بالایی هم دارد.

برند لوازم آرایشی استی لادر

برند لوازم آرایشی هدا بیوتی

سال 2013 است و به امید رقابت با برند هایی همانند مک و استی لادر و برند های محبوب و معروف دیگری که در بازار بزرگ لوازم ارایشی جهان وجود دارد، خانم هدا کتّان برند هدا بیوتی را راه اندازی کرد، بعد از گذشت تنها 11 سال و در این بازار بزرگ بهترین برند های لوازم آرایشی در جهان، امروزه هدا بیوتی جزو بهترین برند هایی است که می توانید برای میکاپ و آرایش صورتتان از محصولات بی نظیر آن استفاده نمایید. لوازم آرایشی برند هدا بیوتی گران قیمت می باشند، نمونه های فیک و تقلبی آن ها در بازار بسیار زیاد است و در صورتی که بخواهید از آنها استفاده کنید، باید از فروشگاه های معتبر خورید خود را انجام دهید.

برند لوازم آرایشی هدا بیوتی

برند لوازم آرایشی نارس

و اما می رسیم به یکی از بهترین و معروف ترین و محبوب ترین برند های لوازم آرایشی فرانسوی که برای اولین بار اولین محصول تولیدی اش در سال 1994 به بازار عرضه شد، برند نارس بسیار محبوب است، تنوع لوازم آرایشی بسیار بالایی دارد، کرم پودر هایی با بالاترین کیفیت، سایه چشم هایی با بیشترین پیشگمنت و رنگ دهی و به صورت کلی محصولاتی با ایده آل ترین ماندگاری عرضه می کند. لوازم ارایشی نارس را نمی توانید از فروشگاه اینترنتی کویین لایف تهیه کنید ، اما فروشگاه های زیادی هستند که محصولات اورجینال این بهترین برند لوازم ارایشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصلی بودن تهیه می کنند.

برند لوازم آرایشی نارس

برند لوازم آرایشی بارین بیوتی

و اما می رسیم به اولین بهترین برند لوازم ارایشی اقتصادی و به صرفه، یعنی برند نو پا بارین بیوتی از کشور چین که محصولات و لوازم ارایشی بسیار قیمت مناسبی را به بازار عرضه می کند. تنوع لوازم آرایشی بارین بیوتی بسیار بالا است، از هر محصولی که فکرش را می کنید، چندین نمونه مختلف دارد، رژ لب هایی با بیشترین تنوع رنگ بندی تولید می کند، کرم پودر هایی برای انواع پوست ساخته است و حتی از لحاظ محصولات مراقبتی نیز از بسیاری از برند های قوی تر است.

وجه برتری و دلیلی که بارین بیوتی را یکی از بهترین برند هیا لوازم آرایشی معرفی کرده ایم، این است که محصولاتش ماندگاری بالایی دارند و فاقد ترکیبات شیمیایی می باشند، همچنین قیمت بسیار بسیار مناسب و ارزنده ای هم دارند و در صورتی که بخواهید از آن ها به عنوان لوازم آرایشی روزمره استفاده کنید، می توانید با خیال راحت از بابت عدم آسیب دیدن پوستتان هر روز آن ها را مورد استفاده قرار داده و در پایان همچنان پوستی شاداب و بدون مشکل داشته باشید، چراکه کاملا ضد حساسیت و بدون عوارض نیز می باشند.

برند لوازم آرایشی بارین بیوتی

برند لوازم آرایشی Vday

برند دیگری که از همه برند هایی که تا به اینجا معرفی کرده ایم، جدید تر است و لوازم آرایشی خود را هنوز به کل بازار عرضه نکرده است و بازار هدفش بیشتر بازار لوازم ارایشی ارزان قیمت ایران استف برند vday می باشد، با این حال برخی از محصولات این برند، همانند ریمل، کرم ضد آفتاب، کانسیلر و کرم پودر هایش غوغا کرده و فروش بسیار بالایی دارند. لوازم ارایشی Vday در واقع یکی از رقبای اصلی لوازم آرایشی بارین بیوتی می باشند و کیفیت آنها دست کمی از کیفیت محصولات بارین ندارد. به صورتی که هم ماندگاری بالایی دارند، هم بدون عوارض و بدون حساسیت هستند و برای استفاده روزانه ایده آل می باشند، اما تنوع بالایی هنوز ندارند.

برند لوازم آرایشی کویین لایف

ممکن است تا رسیدن به اینجای مطلب فکر می کردید که کویین لایف صرفا یک فروشگاه اینتر نتی خرید عمده لوازم آرایشی است، نه کویین لایف در اصل یک برند آرایشی است که با هدف رقابت با برند های بزرگ و بهترین مارک های لوازم آرایشی در جهان تولید شده و هنوز لوازم ارایشی آن به صورت کامل فرموله نشده و به بازار عرضه نشده اند. فرمولاسیون لوازم آرایشی کویین لایف فرانسوی و آمریکایی و از فرمولاسیون محصولات برتر دنیا می باشد و در کشور چین تولید می شوند و با بهترین و مناسب ترین قیمت ممکن به بازار عرضه می گردند، کیفیت بالا، عدم و.جود عوارض و ضد حساسیت بودن، پیگمنت رنگی بالا در رژ لب ها و محصولات آرایشی رنگی و به صورت کلی رضایت مشتریان از هر لحاظ از جمله اهدافی است که کویین لایف برای تبدیل شدن به یکی از بهترین برند های لوازم ارایشی پیش رو گرفته است.

برند لوازم آرایشی شیگلم

برندی بسیار بسیار خوش نام و آوازه با تنوعی از محصولات بی نظیر، لوازم ارایشی زیبا، با کیفیت و بسیار بسیار عالی که سال های فعالیت آن هنوز و در زمان نوشتن این مقاله به 5 سال نرسیده و با وجود این موضوع، در حال حاضر بهترین و پر فروش ترین برند لوازم ارایشی در کشور هایی همانند ایران است. دلیل اصلی رشد و موفقیت لوازم ارایشی شیگلم، دو موضوع است، یکی اینکه قیمت محصولاتش را متفاوت از محصولات ارزان قیمت و محصولات گران قیمت تعیین کرده است و به عبارتی نه ارزان است و نه گران و همچنین کیفیت محصولات و لوازم آرایشی هم که تولید می کند بسیار بالا می باشند. در حال حاضر پر درخاست ترین لوازم آرایشی، از برند شیگلم می باشند.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که این ها بهترین و پر فروش ترین و با کیفیت و ترین و ارزنده ترین برند های لوازم آرایشی بر اساس تجربه چندین و چند ساله ما در زمینه فروش عمده لوازم آرایشی در بانه می باشد که البته برند های دیگری نیز هستند که توانایی رقابت با برند های ذکر شده را به راحتی دارند، به همین دلیل اگر شما هم برندی به نظرتان می رسد که فکر می کنید می تواند یکی از بهترین برند های لوازم آرایشی در جهان باشد، پس ما را با نوشتن آن در قسمت نظرات خوشحال کرده و سایر خوانندگان را نیز راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *