دسته‌بندی نشده

تونر صورت چیست + نحوه استفاده و خواص

تونر صورت چیست خواص و نحوه استفاده از آن

اگر می خواهید پووست سالمی داشته باشید، باید روتین پوستی مناسبی داشته باشید و اگر هم می خواهید روتین پوستی مناسبی داشته باشید، باید همه محصولات مراقبت از پوستی را بشناسیدف یکی از محصولات مراقبت از پوست بسیار بسیار کاربردی و البته ضروری در روتین های مراقبت پوستی تونر صورت است که اگر می خواهید بدانید چیست و چه کاربردی دارد و خواص و فواید استفاده از آن برای پوست و صورت شما چیست، ادامه این مطلب را باید با ما همراه باشید.

تونر های صورت به عنوان یک محصول مراقبت پوستی، دنیای پیچیده ای دارند. قبل تر ها به جای این واژه، از کلمه تونیک یا لوسیون ها استفاده می شد. تونیک ها با  فرمولاسیون الکلی خود پوست را به شدت خشک و تحریک می کردند که همین امر عدم خرید و استقبال از محصول را به همراه داشت! اگر شما نیز در روتین مراقبتی پوست خود از تونر صورت استفاده می کنید، حتما خواص درمانی و پاک کنندگی قدرتمند آن را در دوره مصرف مشاهده کرده اید، که این کاملا خلاف کار تونیک ها را اثبات می کند.

اضافه کردن تونر صورت به روتین مراقبت پوستی، راهی برای ارتقا سلامت و درخشش و تمیزی پوست به شمار می رود. همه افراد پس از استفاده از شوینده نیاز دارند از یک محصول جهت تمیز کزدن بهتر منافذ و و سطح پوست استفاده کنند که یک تونر صورت دقیقا همین کار را انجام می دهد. بر خلاف قدیم که تونر ها به خشک کننده های پوست مشهور بودند، امروزه یک نمونه عالی از آن، سرشار از آنتی اکسیدان، تغذیه کننده و درخشان کننده پوست است به طوری که هر فرد پس از استفاده درخشش و زیبایی را روی پوست صورت خود احساس می کند. تیم کوین لاف هر آنچه که در مورد تونر های صورت لازم است بدانید را برای شما توضیح داده است.

تونر صورت چیست خواص و نحوه استفاده از آن

تونر صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه برای شما بگوییم که تونر صورت چیست، لازم به ذکر است که: این محصولات، مایع هایی هستند که در قدم اول فرایند تمیز کردن پوست را تکمیل کرده سپس به شادابی و درخشش بخشیدن به پوست می پردازند. امروزه انواع این محصولات مراقبت از پوست، با خواص درمانی متنوع بسته به تمامی پوست ها در بازار موجود و قابل خرید است. برای مثال افرادی که پوست چرب دارند می توانند بر اساس نیاز پوستی خود بهترین تونر را خریداری کرده و با استفاده از آن منافذ کوچک تری داشته باشند و به راحتی چربی پوست خود را کنترل کنند. افرادی که پوست خشک دارید یک خبر خوب برای شما داریم! با خرید تونر مناسب پوست خشک، دیگر با پوسته پوسته شدن، خشکی بیش از حد و همچنین التهاب پوستی خود یک بار برای همیشه خداحافظی کنید.

خواص استفاده از تونر در روتین مراقبت از پوست

تا این قسمت از مقاله به صورت واضح در مورد اینکه تونر صورت چیست برای شما توضیحاتی داده ایم، اکنون این قسمت از مقاله مخصوص کسانی است که با سوال خواص تونر برای پوست صورت چیست مواجه شده اند. اکثر افراد در روتین پوستی خود استفاده از این محصول را نادیده می گیرند، اما لازم به ذکر است که اگر می خواهید یک روتین کاملا و بی نقص انجام دهید حتما به یک نمونه از آن، بر اساس نوع پوست خود احتیاج دارید. ادامه مطالب را با بررسی خواص تونر ها همراه ما باشید :

  1. تمامی آلودگی های باقیمانده را پاک می کند:

لازم است بدانید که حتی پس از استفاده از شوینده قوی و فیس براش، تمامی آلودگی ها بر روی پوست صورت از بین نمی روند! بنابراین به یک تونر جهت تمیز کردن عمقی پوست خود احتیاج دارید. تونر ها به راحتی به منافذ عمیق نفوذ کرده و پوست صورت را از مواد آرایشی، آلودگی و همچنین شوینده باقی مانده تمیز می کنند.

  1. هر آنچه که یک پوست شاداب نیاز دارد را فراهم می کند:

تونر های آبرسان در ترکیبات خود دارای حجم بسیاز زیادی از آنتی اکسیدان ها، مرطوب کننده و مواد ضد التهابی است. در تمامی تایپ پوستی این سه ترکیب به راحتی شادابی و زیبایی  و جوانی را به ارمغان می آورد.

  1. جذب عمیق سایز مواد مراقبتی را تضمین می کند:

از جذاب ترین خواص استفاده از تونر های صورت که باید بدانید چیست، کمک به جذب سریع سایر محصولات روتین مراقبتی می باشد. همان طور که گفته شد، این محصولات پس از شوینده ها و قبل از سایر محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند. پس لازم است بدانید، تونر های صورت بستر لازم جهت جذب بالا و بهتر دیگر مواد، مخصوصا سالیسیلیک اسید ها و هیالورونیک اسید ها را فراهم می کند.

تونر صورت چیست خواص و نحوه استفاده از آن

  1. سطح PH پوست را تنظیم می کند:

استفاده مداوم از محصولات آرایشی سطح PH پوست را به هم می زند. تونر های صورت با ترکیبات فوق العاده خود به راحتی PHسطح پوست را متعادل می کنند و از مات و کدر شدن رنگ پوست به شدت جلوگیری می نمایند. به منظور بهرمندی از خواص تونر ها، حتما قبل از خرید نوع پوست خود را بشناسید.

  1. پوستی شفاف را به شما هدیه می دهد:

همان طور که از ابتدای مطالب بر آن تاکید می شود تونر های صورت به طرز معجزه آسایی چربی پوست را کنترل کرده و ناخالصی ها را از بین می برند. همین کار تونر ها سبب می شود مصرف کننده از داشتن پوست صاف و یکدست خود نهایت لذت را ببرد.

  1. تامین مواد مغذی برای پوست:

راز داشتن یک پوست سالم و سرحال رسیدن مواد مغذی لازم به سطوح مختلف آن است. تونر های صورت به دلیل داشتن ترکیبات منحصر به فرد خود به راحتی مواد مغذی لازم را به پوست شما می رسانند به طوری که شما پس از هر بار استفاده حس زنده شدن را در پوست خود احساس می کنید.

  1. به سفت و لیفت شدن پوست کمک می کند:

از وظایف اصلی تونر ها مخصوصا در پوست چرب، کوچک کردن منافذ است. این کار به سفت و جوان تر شدن پوست کمک شایانی می کند. کسانی که پوست چرب دارید و به دلیل چربی اضافه پوست صورتتان شل شده است، کافی است به منظور رفع این مشکل تونر صورت مناسب را به روتین مراقبتی خود اضافه نمایید.

تونر صورت چیست خواص و نحوه استفاده از آن

نحوه استفاده از تونر صورت

اگر تا اینجای مطلب را به خوبی مطالعه کرده اید حتما دریافته اید، استفاده از تونر صورت گام مهم و اصلی در داشتن یک روتین پوستی کامل و بی نقص است. توجه داشته باشید، هنگامی که یک نمونه خوب را به روتین خود اضافه کرده اید، مطمئن شوید آن را بین شویند و مرطوب کننده استفاده می کنید. هنگام انتخاب و خرید تونر صورت، به دنیال مواد ارگانیک و ملایم باشد تا از خشک شدن پوست شما جلوگیری شود.

تمام موادی که باید هنگام استفاده از تونر حفظ شود به شرح زیر می باشد:

  • با استفاده از تونر صورت مناسب پوست صورت خود، یک پد پنبه ای مخصوص آرایش را کاملا خیس کنید، سپس پنبه را به آرامی روی پوست صوذت و گردن بکشید. توجه داشته باشید از تماس این محصول با پوست اطراف چشم و اطراف لب خودداری کنید زیرا به دلیل حساس بودن این نقاط، خشکی بیش از حد را به دنیال خواهد داشت. ( برخی افراد معتقدند تونر های صورت با دست بهتر به خورد پوست می روند، اما استفاده از پد پنبه ای روشی کاملا تمیز برای زدن آن می باشد.)
  • پس از شستشوی صورت با استفاده از شوینده مخصوص پوست، تونر را در همان حالت که پوست رطوبت دارد استفاده کنید. توجه داشته باشید قبل از استفاده از دیگر محصولات مراقبتی مانند سرم ها و مرطوب کننده، یک دقیقه کامل صبر کنید تا تونر به خشک شود.
  • از خرید تونر هایی که بر پایه الکل فرموله شده اند به شدت اجتناب کنید. به جای ان با شناخت تایپ پوستی خود به انتخاب تونر مورد نیاز بپردازید.

راهنما خرید تونر صورت

حال که می دانید تونر صورت چیست، چه خواص و فوایدی دارد و تصمیم به خرید نمونه ای از آن برای صورت خود گرفته اید، ابتدا لازم است نوع پوست خود را بشناسید. کسانی که پوست خشک و حساس دارند لازم است هنگام انتخاب تونر به سراغ مدل هایی بروند که بر پایه مواد ملایم مانند گلاب ساخته شده اند. اگر تونر صورت مناسب خریدارای نکنید ممکن است وضعیت از چیزی که هست بدتر شود و با خشکی و التهاب بیشتر مواجه شوید. افرادی که پوست چرب دارند هرگز با تکیه بر باور های اشتباه به سراغ نمونه های الکی نروید و بهتر است به جای آن ها از تونر صورت ضد جوش و آکنه که چربی پوست را کنترل می کند استفاده نمایید.

تونر صورت چیست خواص و نحوه استفاده از آن

سخن پایانی

دنیای مراقبت از پوست در عین جذاب بودن، می توند بسیار گیچ کننده باشد. تونر های صورت مانند یک صلاح قوی جهت تکمیل یک روتین پوستی بی نقص و کامل به شمار می روند که برخی افراد ان را نادیده می گیرند! با مطالعه مطالب بالا با خواص و نحوه استفاده از این محصولات آشنا شوید و در پایان یک نمونه عالی از آن ها به روتین مراقبتی خود اضافه نمایید. در داخل وب سایت کوین لایف انواع تونر صورت بر اساس پوست های مختلف هم به صورت عمده برای فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها و یا در صورت تمایل به خرید در تعداد بالا و هم به صورت تکی برای مصرف شخصی، برای شما عزیزان و همراهان موجود شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *